Retourpolicy

Al onze producten worden speciaal voor jou gepersonaliseerd gemaakt. Het is daarom niet mogelijk deze te retourneren of  te ruilen.  Uitgezonderd in geval van een defect of fout aan onze kant.

In geval van een verkeerd product, drukfout of defect aan onze kant, verzoeken wij jou om ons retourformulier in te vullen voor een passende oplossing.  Wij streven ernaar om onze gepersonaliseerde producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Mocht er een probleem zijn met de kwaliteit of nauwkeurigheid van het gepersonaliseerde product, vragen wij jou om direct ons retourformulier in te vullen voor een passende oplossing. 

De wetgeving rond de herroepingsplicht vervalt om bovenstaande redenen.

ONGELDIGE REDEN VOOR RETOUREN

Maatproblemen :  wij aanvaarden geen retours vanwege maatproblemen, aangezien alle gepersonaliseerde producten worden gemaakt in de maat die door de klant wordt besteld. 

Retours vanwege spijt van de aankoop worden niet geaccepteerd voor gepersonaliseerde producten. 

Ontwerpfout: Houd er rekening mee dat wij geen retours accepteren als de ontwerpfout te wijten is aan keuzes die door de klant zijn gemaakt. Wij kunnen het ontwerp achteraf niet aanpassen, dus als er wijzigingen nodig zijn, raden wij aan het product opnieuw te bestellen.

BESCHADIGD, VERKEERD OF VERLOREN ZENDING
Industry kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij verlies van uw zending of beschadiging ten gevolge van de verzending..  Zodra ons pakket door BPOST of DPD werd aanvaard, valt de verantwoordelijkheid van uw bestelling bij BPOST of DPD.  Bij een verloren zending of beschadigde zending door BPOST of DPD neemt u contact op met BPOST of DPD en vermeld u uw zending- en trackingsnummer.  Zij openen en volgen uw dossier vervolgens op. Bij beschadiging door de fout van Industry. of bij ontvangst van een verkeerd product, vult u het retourformulier in.   Wij onderzoeken dan waar het mis gelopen is en bieden je na onderzoek een oplossing aan.

TERUGBETALING RETOURZENDING
Na uw dossier te hebben nagezien en uw retour werd aanvaard, wordt de terugbetaling automatisch binnen de 10 dagen uitgevoerd.  We gebruiken dezelfde betaalmethode gebruiken waarmee je betaald hebt.  Hou er rekening mee dat dit enkele dagen kan duren.  Als er meer dan 14 dagen verstreken zijn neem dan direct contact met ons op.